Похід з друзями на природу

Отримуйте на пошту один раз на добу одну найбільш читану статтю. Приєднуйтесь до нас у Facebook і ВКонтакте.

1. Дрова

Тим, хто збирається заночувати на природі, варто перед сном зібрати деревину для багаття. При цьому варто керуватися таким принципом: як тільки здасться, що зібрано достатньо, потрібно зібрати в 5 разів більше.

2. Погана погода

Є приказка, в якій говориться: «Немає такої речі, як погана погода, є тільки поганий одяг». Варто бути готовим до всього, особливо до дощу.

3. Маршрут і час

Завжди потрібно розповідати комусь про те, куди збираєшся відправитися, і коли планується повернення. Таким чином, якщо людина не повернеться вчасно, вона може звернутися за допомогою.

4. Репеленти

Варто переконатися, що за будь-якої погоди є можливість розвести вогонь. Це означає, що під рукою повинні бути водонепроникні сірники або запальничка. Також для більшості місць знадобиться репелент.

5. Запасні шкарпетки

Якщо планується похід, потрібно взяти додаткову пару шкарпеток. Якщо інший одяг висохне на повітрі, то шкарпетки завжди залишаться вологими.

6. Ліхтарик

Завжди потрібно брати з собою потужний ліхтарик, особливо при поході в гори. Якщо промінь ліхтарика не здатний проникати через туман, це загрожує наслідками.

7. Витривалість

Потрібно знати свої сили. Якщо хтось ніколи не піднімався на гору раніше, йому потрібно звернутися до гіда. Це не буде зайвим у будь-якому випадку.

8. Дискомфорт

Варто завжди готуватися до дискомфорту. При пішому туризмі людина завжди буде відчувати себе втомленою, їй буде холодно, сиро, і до цього потрібно бути готовим. Привабливість подорожі буде багато в чому залежати від ставлення до нього.

9. Сонцезахисний крем

Не варто забувати сонцезахисний крем, навіть якщо на вулиці холодно. Сонячне світло, що відбивається від снігу, може призвести до сильних опіків.

10. Карта і компас

Хоча сьогодні всі звикли до технологій, але якщо хтось збирається відправитися «подалі від цивілізації», йому варто взяти з собою карту і компас. Варто підготуватися до того, що телефону не завжди буде на зв'язку. Якщо заглибитися в ліс або забратися в гори, не завжди буде кому прийти на допомогу.

11. Туалетний папір

Якщо хтось застрягне в лісі без туалетного паперу, він пошкодує про це. Природно, влітку є повно листя, але ж літо не завжди (та й ліс може бути хвойним).

12. Водонепроникний рюкзак

Варто упаковувати всі важливі речі у водонепроникний рюкзак (сумки). Доцільно тримати запасний одяг у такій сумці на випадок, якщо людина промокнете, а температура на вулиці знизиться.

13. Аптечка

Завжди потрібно брати з собою аптечку. Природно, від будь-якого випадку не застрахуєшся, але основні речі, такі як бинти, антисептики і т. д., повинні бути під рукою. Також варто взяти з собою бальзам для доль, особливо якщо планується поїздка куди-небудь на північ або в гори. Тріщини на губах - це гарантований спосіб загубити всю поїздку.

14. Надувні подушки

Надувні подушки - це не найзручніша річ у світі, але вони набагато краще, ніж светр, згорнутий у валик, під головою. Не потрібно робити свій сон гіршим, ніж він може бути.

15. Взуття

Не потрібно залишати взуття поза наметом, особливо якщо турист відпочиває десь на півдні. У таких місцях повним-повно повзучих тварів і комах.

Втім, на природу можна вирушити і на кемпері. У цьому випадку потрібно пам'ятати про 7 найкорисніших речей, які варто взяти з собою на природу.

Сподобалася стаття? Тоді підтримай нас, тисни:

Одного разу ми з класом пішли в похід. Це було в першому класі. Наша вчителька запропонувала сходити в похід всім класом і з батьками, щоб краще пізнати один одного. Ми з радістю погодилися. Ми заздалегідь обміркували куди підемо.

Ми вибрали день, коли підемо в похід. Це була субота. Погода в цей день була хороша, тепла, на блакитному небі жодного хмарка, хоча і було вже середина вересня. Ми домовилися зустрітися о десятій годині ранку біля зупинки. Людей виявилося багато. Всі однокласники були з батьками. У всіх на плечах рюкзаки з килимками, посудом, їжею.

Йшли приблизно годину. Ми прийшли в гарне, мальовниче місце, яке знаходилося на березі річки. На березі ми розклалися і влаштували пікнік.

Розвели багаття. На багатті ми посмажили сосиски і запекли картоплю. Виявилася дуже смачно. Всі швидко знайшли спільну мову. Ми спілкувалися, розмовляли, розповідали історії, співали пісні. Вчителька запропонувала нам пограти у вікторину. Також грали в рухливі ігри. Влаштовували змагання між командами. Батьки грали разом з нами. Було чудово спостерігати за батьками, які резвилися нарівні з нами. Ми кидали камінці в річку. Було дуже весело. Деякі батьки пішли трохи далі і знайшли галявину з грибами. Тут же вони нас покликали збирати гриби. Я вперше збирала гриби. Також були батьки, які вирішили порибалити.

Погода в цей день була чудова. Світило сонце. Щебетали птахи. Дерева ще практично всі були зелені, але вже деякі листя починали жовтіти і опадати. У променях сонця переливалася річка. Дул вітерець. Повітря було чисте. Під ногами шуршали листя, трава, гілки. Природа навколо була унікальною. Батьки пояснили нам, що треба дбайливо ставитися до природи, не смітити.

На природі ми були весь день. Вже пізно ввечері поверталися додому. Всі були втомлені, але задоволені. У всіх був чудовий настрій.

Це був чудовий похід у моєму житті. Цей день ми провели з користю. Всі відразу подружилися. Похід залишив у моєму житті нові незабутні враження. Ми з однокласниками часто згадуємо наш перший похід. Вчителька запропонувала нам ходити щороку. Тепер ця наша традиція ходити в похід щоосені всім класом разом з батьками. Похід - це захоплююче проведення часу. Від походу ми отримали заряд позитивних емоцій.

Якщо
Ви помітили помилку або помилку, виділіть текст і натисніть Ctrl + Enter. Тим
самим надасте неоціненну користь проекту та іншим читачам.

У-у-у-х. Вихідні вдалися на славу!

А все тому, що в ці вихідні, ми з дружиною ходили в похід на природу, але цей відрізнявся від всіх наших більш ранніх вилазок тим, що в цей похід ми пішли з ночівлею і взяли з собою туристичну палатку.

Відверто кажучи, останній раз я ходив у похід на природу з ночівлею ще в шкільному віці - з класом, тим не менш, цей похід ми теж планували заздалегідь і він виявився набагато цікавішим.

Бажання піти в похід у мене з'явилося кілька місяців тому. Тоді я заздалегідь сповістив усіх своїх знайомих про наближення заходу, і скажімо так, дав їм час на збори і підготовку. Загалом свої позитивні відповіді озвучили 10 осіб, але в цей, піший похід, ми з дружиною вирушили вдвох.

Незадовго до цього, ми обкатали на наших недавно куплених велосипедах (мій великий тут, великий дружини ось тут) всі найближчі річки і озера з метою пошуку відповідних місць для організації походу. А коли остаточний вибір вже був зроблений, ми вирішили влаштувати пробний похід вихідного дня, що б так сказати промацати грунт на майбутнє і стали збиратися.

Похід на природу це, звичайно ж, круто, але що б було трохи зрозуміліше наскільки це круто, я вирішив поділитися своїми враженнями, фотографіями і об'єднав все це в один невеликий звіт про похід. І так, приступимо!

Похід з наметами це певною мірою вже більш серйозний захід, а враховуючи деякі особливості мого характеру, ми підготували і взяли з собою не тільки найнеобхідніші речі в поході, але запаслися й іншими, на мій погляд, не менш важливими (таблетки, пластир, туалетний папір, ліхтарик, запасні батарейки тощо).

Враховуючи, що загальна вага нашого туристичного спорядження виявилася досить відчутною і той факт, що ми йшли пішки від самого будинку, перший привал довелося влаштувати десь через 2-3 кілометри.

Наступне фото наочно демонструє, як це - ходити в похід влітку. Відразу видно, людина в поході.

Ах так, погодка була те, що треба.

Коли ми дісталися до місця дислокації, насамперед ми вирішили злегка підкріпитися і заповнити витрачену на дорогу енергію. Трохи свіжих овочів, небагато фруктів, смачний курячий паштет, намазаний на свіжий чорний хліб, холодненька мінералка - 15-20 хвилин і ми знову в строю.

Поки я носив дрова для багаття, дружина встановила намет і за допомогою спеціального насоса накачала всередині наш надувний матрац.

Незважаючи на попередження синоптиків з тим, що в цей день можливий дощ, ми все одно вирушили в туристичний похід і коли їх очікування все-таки збулися, ми були до цього готові, а заодно перевірили намет на предмет промокання.

Поки йшов дощ, ми, затишно влаштувавшись в нашому новому «житло» грали з дружиною в карти, насолоджувалися розкатами грому, і повсюди повільно стікаючими краплями небесної води.

Дощ тривав недовго - десь близько 20-30 хвилин.

Навіть не дивлячись на те, що наш намет вважається одним з найбільш бюджетних варіантів, на наш загальний подив виявилося, що він не промокає. Загалом, тест-драйв вона пройшла, а враховуючи, що місця в ній було більше ніж нам треба - ми залишилися нею дуже задоволеними.

Як тільки дощ закінчився, відразу ж вилізло сонечко, і ми разом з ним - з намету.

Вирішили, що пора б уже підкріпитися чимось посутніше.

Дрова, які я натаскав напередодні, були покладені під деревами і накриті плівкою, так що ніяких проблем з розпалюванням багаття у нас не виникло. Більш того, наш похідний костер вдався, як я називаю «з однієї сірники» - саме стільки нам знадобилося, що б його розпалити.

Ми посмажили на багатті сардельки з хлібом, відкрили салат з моркви по-корейськи, маслини, крабові палички і цілу гору інших смачняшок, а на десерт у нас була гаряча кава з цукерками і зефіром.

Так, ми приперли з собою навіть чайник, і повірте, він опинився там дуже навіть у тему.

Коли після дощу все підсохло, ми застелили на траві покривало, вляглися на нього і стали розглядати швидко пропливаючі над нами хмари. Ніяких турбот - прекрасне відчуття.

Наша безтурботність і творення прекрасного були порушені пролітаючою буквально в 10 метрах над нами чайкою. Ця чайка тягла в своєму дзьобі велику риболовлю, яку, очевидно, вона виловила в річці і проковтнула прямо на наших очах буквально за лічені секунди. Не знаю чому, але ця сцена викликала у мене своєрідне здивування - напевно, тому що раніше я ніколи не бачив цього так близько.

Пізніше ми з дружиною знову були приємно здивовані. Коли ми обходили «нашу територію» з'ясувалося, що зовсім неподалік від нашого намету цвіте самотній куст бузку. Придивившись ще уважніше, я абсолютно випадково побачив сливове дерево, на якому ми знайшли кілька свіжих, але поки ще не зрілих плодів.

Але і на цьому сюрпризи не закінчилися!

Практично відразу після того як село сонце і ми вдосталь налюбувалися заходом на природі, наша ідилія була порушена - до нас прийшов непроханий гість! Вгадайте, хто це був?

Це був заєць. Здоровенний, упитаний заєць.

Я помітив його практично відразу, як тільки він з'явився в полі нашої видимості, а дружині спочатку довелося орієнтуватися на його вуха за моєю наводкою. Шкода, що в той момент фотоапарат виявився так далеко.

Ось ніби нічого такого особливого - всього лише дикий заєць, всього лише чайка зловила свою здобич, а все одно, дуже приємно, що під час нашого походу на природу з ночівлею і наметом сталося так багато цікавого.

Хотів би я сказати, що після того як село сонце почало холодати і ми розвели костер на галявині, що б зігрітися, але ні, насправді на вулиці було тепло і комфортно навіть без майки, а костер ми розпалили, що б цього разу вже взятися за шашлики. Так-так, у нас були ще й шашлики. Який же похід без шашликів?

З собою у нас були і курячі крильця, і куряче філе, замариновані за моїм власним, дуже смачним рецептом. Крім цього ми підсмажили на багатті по кілька картоплин і сьогодні вже наїлися до відвалу.

Час другої години ночі, а ми все ще не спимо.

На небі ні хмарка - ясно і повний штиль. Ми періодично підкидали дровишок у костер, адже недарма кажуть, що на вогонь можна дивитися нескінченно довго, а нічні посиденьки біля багаття тому підтвердження.

Дров, яких я натаскав, вистачило б до ранку, але потім, під приємну музику, яка навиває купу приємних спогадів про наш відпочинок, ми чомусь переключилися на зірки. Тепер, ми водили пальцями по небу, в пошуках великої ведмедиці і акцентували увагу на рухаються в небі вогниках, очевидно, літаках.

Коли ми збирали речі в похід, я постарався передбачити різні варіанти і взяв з собою ліхтарик, який тепер теж виявився дуже навіть до речі. Так виглядав наш намет вночі - він світився як великий світлячок.

За допомогою маленької гілочки я закріпив ліхтарик всередині намету так, що він освітлював все всередині і перш ніж лягти спати, ми з дружиною ще пару разів зіграли в карти.

Перший раз я прокинувся десь в районі 6 години ранку і був в черговий раз здивований, здавалося б, одним з найбільш звичайних явищ - туманом.

Важко передати словами всю красу, яку я побачив цього ранку. Туман був настільки густим, що на відстані десь 200 метрів вже не було видно іншого берега річки.

Ранкова прохолода хоч і бадьорить, я все одно із задоволенням повернувся в намет, що б поспати ще хоча б пару годин.

Десь на початку 9-го я прокинувся від того, що мені стало душно і це не дивно, адже коли я вийшов на вулицю, виявилося що деньок і справді обіцяє бути спекотним.

Синоптики передавали на цей день до 31 градуса тепла.

Що б підбадьоритися і поснідати ми з дружиною знову заварили каву, підсушили на багатті трохи тостового хліба і зробили по парі бутербродів з сиром. М-м-м... Цей сніданок був незабутнім, хоча по суті в ньому і немає нічого незвичайного.

Потім ми трохи позасмагали, спустилися до води, дожарили м'ясо і потихеньку почали збиратися додому. Назад можна сказати йшли налегці і десь в районі обіду ми були вже вдома.

Крім цих фотографій ми зробили ще багато цікавих знімків, парочку селфі і зняли з десяток коротеньких відео, до яких я хочу додати ще кілька моментів з нашого майбутнього групового походу і змонтувати з усього матеріалу якийсь позитивний ролик на зразок того що я зробив про Дубай.

В цілому, їжі в поході нам вистачило (навіть трохи залишилося), намет себе виправдав, ми відпочили, позасмагали, отримали масу нових вражень і просто прекрасно провели час, чого бажаю і вам, якщо ви збираєтеся в похід на природу з ночівлею і наметом.